Här huserar ett fruntimmer som börjat blogga på gamla dar. Jag kommer att skriva om allt som faller mig in. Hemmet, familjen, Jämtlandsstugan, trädgård men framför allt kommer nog mitt pysslande att ta överhanden.

söndag 10 januari 2010

Myskväll

Alla bloggar jag börjat besöka skriver mycket om hur kallt de har det och givetvis har även vi
det jättekallt och då är det extra mysigt att tända en massa ljus lite överallt.
Här har jag hällt gula ärtor i en träskål och sen ställt dit värmeljus. Jättefint.
Myggholkarna jag visade häromdagen blev en liten succe på Facebook så nu vill flera ha både mygg- och knottholkar.
Får väl se vad det blir för jag gjorde dom bara för skojs skull att ha i våra stugor som sagt.
Snart väntas minsta barnbarnet in här så det är bäst att mysa innan hon kommer för hon har mycket spring i benen.

Hej så länge







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv