Här huserar ett fruntimmer som börjat blogga på gamla dar. Jag kommer att skriva om allt som faller mig in. Hemmet, familjen, Jämtlandsstugan, trädgård men framför allt kommer nog mitt pysslande att ta överhanden.

torsdag 4 mars 2010

Istappar och burklock

Äntligen är en arbetsvecka till avklarad och jag är ledig en hel vecka. Jätteskönt!!
Vintern som varit har varit kall och mycket snö har det varit men nu några dagar har solen skinit starkt även om det varit kallt och man kan se det första vårdroppet.
På vår balkong har det bildats stora istappar och idag kunde man klart se när de släppte droppe efter droppe.















































































Åsså lite pyssel på kvällskvisten. Jag samlar ju som ni säkert förstått på lite av varje och på det senaste har det blivit all möjlig skrot.
Burklock i olika storlekar ska så småningom visas som något helt annat och ikväll har jag grundmålat en del av dem.
Längtar till våren så allt det jag pysslar med just nu kan visas där det ska vara.































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv