Här huserar ett fruntimmer som börjat blogga på gamla dar. Jag kommer att skriva om allt som faller mig in. Hemmet, familjen, Jämtlandsstugan, trädgård men framför allt kommer nog mitt pysslande att ta överhanden.

lördag 23 januari 2010

Måste bara berätta

The American
Jag faller för trycket och skriver några rader om George Clooney.
Till veckan kommer han att spela in vissa scener ur en ny storfilm och för att få de rätta amerikanska intrycken beger man sig till Rissnatrakten
I Singsjön – ett stenkast från Rissna är det full aktivitet. Mr Clooney ska spela lönnmördare. I ett torp strax utanför Singsjön ska det spelas in…..De är fullt pådrag redan med att ställa i ordning inför inspelningarna. Till veckan kommer ett 80-tal personer ur produktionsteamet att finnas på plats. Det ska tydligen bli stor dramatik med skottlossning och liknande.

Det mest intressanta för just mig är att detta sker på den lilla grusiga skogsvägen som leder till vår Jämtlandsstuga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv