Här huserar ett fruntimmer som börjat blogga på gamla dar. Jag kommer att skriva om allt som faller mig in. Hemmet, familjen, Jämtlandsstugan, trädgård men framför allt kommer nog mitt pysslande att ta överhanden.

söndag 4 april 2010

Strålande Påsk-väder

Solen har skinit på oss hela Påsken och det har varit jätteskönt. När vi kom upp på Lång-Fredan var det bara 10 +-grader inne så det blev till att elda upp i kakelugnen.
Vi har inte bara latat oss direkt för vi började med en gång att röja ut sovrummet som skulle målas.
Torpet är inte direkt stort så det blev lite bökigt i stugan men det gick bra ändå.
Vi har hunnit med en hel del uteliv också men några rabatter kunde jag inte börja röja i för där låg snön packad fortfarande.

Kram Maidi









































































































2 kommentarer:

  1. Ni ser ut att hunnit med en hel del nyttigt, men även njutit av solen.
    Kram // Eva

    SvaraRadera
  2. Det dröjer länge än innan jag kan börja gräva i rabatterna, du har en award att hämta hos mig.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Bloggarkiv